dziś wyjątkowo, ani pioseneczki ;)

Ponieważ dziś są urodziny Mojej Siostry. Zastanawiałam się jaką piosenkę z tej okazji, że się tak kolokwialnie wyrażę „wrzucić jej na wall’a”. Ponieważ moja siostra lubi KATOWAĆ piosenki/piosenkami/artystami to dziś TOP3 muzyki która mi się z moją Siostrą dosyć mocno kojarzy.

Na miejscu Trzecim: świeżak!
Niezwykły wynalazek mojej siostry.
Utwór można ściągnąć za free ze strony zespołu na Bandcamp czyli tu, tam tez więcej utworów do posłucania i informacji.

Hanggai – Xiger Xiger

Miejsce 2. Jak się trochę cofnąć w czasie to Kazik, Kult, KNŻ i wszystko co z z Kazikiem związane. Co wybrać? Powinien być chyba „Tata dilera”, ale nie będzie 🙂
Będą Czarne Słońca,… bo lubię 😉

A dobra, to jeszcze jedna, może mało urodzinowa ale co tam.

Bezapelacyjne miejsce pierwsze!
Jak się cofnąć jeszcze trochę, to niektórym przypomni się piosenka z niekończącej się kasetki. 😉
The Offspring – All I want

Na koniec dedykacja specjalna.
Steppenwolf – Born to be wild

Wszystkiego Najlepszego! Rośnij duża okrąglutka!